seoadmin

اشتراک گذاشته شده با :

سئو

تاثیر گسترش محتوا در سئو

شما در حال جستجوی در مورد یک موضوع خاص هستید، همچنین وظیفه دارید که  مطالب عالی را به خوبی و به سرعت ارسال کنید. و اگر شما یک متخصص برای کمک  ندارید ، پیدا کردن محتوای عالی می تواند دور از دسترس باشد.

 امروز می خواهیم در مورد گسترش محتوا در سئو و بهینه سازی سایت صحبت کنیم. این اصطلاحی است که احتمالاً قبلاً  نشنیده اید زیرا من آن را درست کردم. بنابراین امیدوارم که در آینده برای  شما مفید باشد. اما فکر می کنم دقیقاً آنچه را که ما در اینجا می خواهیم  انجام دهیم به دست می آورید.


چگونه SEO ها وقتی متخصص موضوعی نیستند ، محتوای عالی تولید می کنند؟

می  بینید ، بهینه سازهای موتور جستجو این مسئولیت واقعاً عجیب را دارند. ما  اغلب از مراجعان ما خواسته می شود درباره چیزهایی که هیچ مشاغلی در زمینه  نوشتن آنها نداریم محتوا تولید کنیم. ما به عنوان یک بهینه ساز موتور جستجو  ، ما دقیقاً انواع چیزهایی را می شناسیم که باعث می شود محتوا برای گوگل  خوب شود ، اما این بدان معنی نیست که ما در مورد هر کاری که مشتری ما انجام  دهد ، دانش دامنه داریم.

شاید مشتری شما نوعی هنرمند باشد یا مشتری  شما رستوران اداره کند. ممکن است شما چیزی در مورد آن ندانید ، اما هنوز هم  می توانید برای رسیدن به محتوای خوب و عمیق در مورد نوعی از موضوعی که  واقعاً در ویلچر شما نیست صحبت کنید ، مهلت لازم را بزنید. امروز قصد دارم  در مورد چند ترفند صحبت کنم که می توانید از آنها استفاده کنید تا از فوراً  به چند پاراگراف و سپس در نهایت به یک صفحه منتشر شده ، به یک قسمت خوب از  مطالب بروید.
احتیاط: اگر یک متخصص بتواند محتوا را ایجاد کند ، باید این کار را انجام دهد

حالا  می خواهم برای یک ثانیه عقب بروم و فقط یک چیز را روشن کنم. این روش  ترجیحی برای تولید محتوا نیست. اگر می توانید یک متخصص تولید محتوا داشته  باشید ، به هر حال باید یک متخصص تولید محتوا داشته باشید ، و سپس به دنبال  کار بهینه سازی آن محتوا باشید تا آن را به بهترین شکل ممکن تبدیل کند.  این روشی است که باید هر زمان ممکن انجام شود.

اما می دانیم که  اینگونه نیست. حقیقت این است که بیشتر صاحبان مشاغل کوچک وقت ندارند که در  مورد خدمات و پیشنهادات خود مطالب طولانی بنویسند و آنچه را که آنها را خاص  و انواع چیزهایی که ممکن است مشتریانشان به آن نیاز داشته باشند ،  بنویسند. آنها شغلی برای اداره دارند. هیچ چیز غیر اخلاقی در مورد زمان صرف  تلاش برای نوشتن مطالب خوب برای آن مشتری وجود ندارد.

اما اگر می  خواهید این کار را انجام دهید ، واقعاً باید سعی کنید چیزی را که دارای  ارزش است ایجاد کنید. امیدوارم این به شما کمک کند دقیقاً چنین کاری انجام  دهید. من این گسترش محتوا را می نامم زیرا هدف اصلی این است که از یک فوریت  کوچک شروع کنیم و سپس آن را کمی گسترش دهیم و کمی آن را گسترش دهیم و حتی  بیشتر آن را گسترش دهیم تا سرانجام شما در موضوعی باشید که بسیار کامل و  مفید و با ارزش برای مشتریانی باشد که آن مطالب را می خوانند

هر یک  از مراحل جداگانه فقط به نوعی مانند نفس کشیدن و دمیدن آن به یک بادکنک است  تا کمی بزرگتر شود. هر مرحله که ما آن محتوای را گسترش می دهیم قابل کنترل  است.

سریع شروع کنید

اول ، ما باید با نوعی از موضوع یا بی  درنگ شروع کنیم. در این مثال ، من تصمیم گرفتم فقط ایمنی دوچرخه را از  بالای سر خود بگیرم. من اینجا در سیاتل هستم و در همه جا دوچرخه وجود دارد.

با  کارولینای شمالی ، جایی که من هستم ، کاملاً متفاوت است ، جایی که شما  باید سوار ماشین شوید تا به هر مکانی بروید. اما با توجه به ایمنی سریع  دوچرخه ، ما اکنون باید در مورد ایمنی دوچرخه صحبت کنیم که در مورد چه  مواردی صحبت خواهیم کرد. ما تقریباً از بالای سر خود می دانیم که کلاه  ایمنی و سیگنال و چیزهایی از این دست است.


سؤالاتی را که مردم می پرسند پیدا کنید

اما  واقعاً مردم چه می پرسند؟ اطلاعاتی که آنها می خواهند بدانند چیست؟ خوب ،  چند روش وجود دارد که می توانیم به آن برسیم ، و این دقیقاً با جستجوی  دقیقاً برای آن سؤالاتی است که آنها در حال جستجو هستند. یکی این است که  فقط "ایمنی دوچرخه" را در Google تایپ کنید و به دنبال PAA یا People Also Ask باشید. این ویژگی SERP است  که تقریباً در نیمه راه صفحه مشاهده خواهید کرد ، که اغلب دارای چند سوال  است و می توانید بر روی آن کلیک کنید و یک قطعه متن یا پاراگراف متن برجسته  وجود دارد که به شما در پاسخ به آن کمک می کند.

مورد دیگر استفاده  از ابزاری مانند Moz Keyword Explorer است ، جایی که می توانید "ایمنی  دوچرخه" را بگذارید و سپس یکی از کشنده ها را انتخاب کنید "سؤالاتی هستند" و  سپس فقط تمام سؤالاتی را که مردم درباره آنها می پرسید نشان می دهد. ایمنی  دوچرخه. پس از انجام این کار ، تعداد معدودی از سؤالاتی که مردم در مورد  ایمنی دوچرخه سؤال می کنند ، برمی گردانید.

منبع: moz

آموزش سئو برای مبتدیان

به سفر یادگیری SEO خود خوش آمدید!
 

در صورتی که تمایل شما  به یادگیری بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تنها با تمایل شما به اجرای و  آزمایش مفاهیم بیشتر شود ، از این راهنما نهایت استفاده را خواهید برد.
این  راهنما برای توصیف کلیه جنبه های اصلی سئو ، از یافتن اصطلاحات و عبارات  (کلمات کلیدی) که می تواند باعث ایجاد ترافیک واجد شرایط به وب سایت شما  شود ، دوستانه تر کردن سایت شما با موتورهای جستجو ، ایجاد لینک ها و  بازاریابی ارزش بی نظیر سایت شما طراحی شده است. .
دنیای بهینه سازی  موتورهای جستجو پیچیده و در حال تغییر است ، اما شما می توانید اصول را به  راحتی درک کنید ، و حتی مقدار کمی از دانش SEO می تواند تفاوت بزرگی ایجاد  کند. آموزش رایگان SEO نیز به صورت گسترده در وب موجود است ، از جمله راهنماهایی مانند این!
این اطلاعات را با برخی تمرینها ترکیب کنید و در راه رسیدن به یک سئو باهوش خوب هستید.
مبانی اصول بهینه سازی موتور جستجو
آیا  تاکنون از سلسله مراتب نیازهای مازلو شنیده اید؟ این یک تئوری روانشناسی  است که اساسی ترین نیازهای انسان (مانند هوا ، آب و ایمنی جسمی) را بر  نیازهای پیشرفته تر (مانند عزت نفس و تعلق اجتماعی) در اولویت قرار داده  است. این نظریه این است که شما بدون اطمینان از نیازهای اساسی تر در ابتدا  برآورده نمی شوید. اگر غذا ندارید عشق مهم نیست.
بنیانگذار ما ، رند  فیشکین ، یک هرم مشابه را برای توضیح نحوه عملکرد افراد در مورد سئو ،  توضیح داد و ما آن را محبت آمیز عنوان کردیم "سلسله مراتب نیازهای سئو".


راهنمای اصول SEO
 

همانطور که مشاهده می کنید ، پایه و اساس SEO خوب با اطمینان از دسترسی به خزیدن شروع می شود و از آنجا به سمت بالا حرکت می کند.
با استفاده از این راهنمای مبتدی ، می توانیم این هفت مرحله را برای رسیدن به سئو موفق دنبال کنیم:
    دسترسی را باز کنید تا موتورها بتوانند وب سایت شما را بخوانند
    محتوای قانع کننده ای که به جستجوی جستجوگر پاسخ می دهد
    کلید واژه بهینه سازی شده برای جذب جستجوگرها و موتورها
    تجربه کاربری عالی از جمله سرعت بار سریع و UX قانع کننده
    محتوای ارزشمندی را به اشتراک می گذارد که پیوندها ، استنادها و تقویت را کسب می کند
    عنوان ، URL و توضیحات برای ترسیم CTR بالا در رتبه بندی ها
    نشانه گذاری Snippet / Schema برای مشخص کردن در SERP ها
ما  در طول این راهنما برای هر یک از این مناطق وقت خواهیم گذاشت ، اما ما می  خواهیم آن را در اینجا معرفی کنیم زیرا نگاهی به نحوه ساختن این راهنما به  عنوان یک کل ارائه می دهد.
 

سئو چیست و چرا اهمیت دارد؟


برای مبتدیان واقعی. بیاموزید که بهینه سازی موتور جستجو چیست ، چرا مهم است و همه اصول لازم را می دانید تا خود را درست شروع کنید.
فصل 2: نحوه کار موتورهای جستجو - خزیدن ، نمایه سازی و رتبه بندی
ابتدا باید ظاهر شوید.
اگر  موتورهای جستجو به معنای واقعی کلمه نمی توانند شما را پیدا کنند ،  هیچکدام از بقیه کارهای شما اهمیتی ندارند. این فصل به شما نشان می دهد که  چگونه روبات های آنها اینترنت را خز می کنند تا سایت شما را پیدا کنند و آن  را به فهرست آنها اضافه کنند.


فصل 3: تحقیقات کلید واژه
درک کنید که مخاطبان شما چه چیزی می خواهند پیدا کنند.
رویکرد  ما ابتدا کاربران را هدف قرار می دهد زیرا این چیزی است که موتورهای جستجو  پاداش می دهند. در این فصل تحقیقات کلمات کلیدی و سایر روش ها برای تعیین  آنچه مخاطبان شما به دنبال آن هستند ، را در بر می گیرد.


فصل چهارم: بهینه سازی در محل


برای پیشبرد پیام خود از تحقیقات خود استفاده کنید.


این  یک فصل پرشور است ، طراحی بهینه سازی شده ، تجربه کاربر ، معماری اطلاعات و  تمام راه هایی که می توانید نحوه انتشار مطالب را تنظیم کنید تا حداکثر  دید و طنین انداز آن با مخاطبان خود تنظیم شود.
فصل 5: SEO فنی
دانش فنی پایه به شما در بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو و ایجاد اعتبار با توسعه دهندگان کمک می کند.
با  اجرای طراحی پاسخگو ، بخشنامه های روبات و سایر عناصر فنی مانند داده های  ساخت یافته و برچسب های متا ، می توانید به گوگل (خود ربات) بگویید که سایت  شما درمورد این موضوع چیست. این به آن کمک می کند تا برای موارد مناسب  رتبه بندی شود.
فصل ششم: ایجاد پیوند و مؤسس تأسیس
صدا را زیاد کن.
پس از دستیابی به همه چیز ، وقت آن است که با جلب توجه و پیوند از سایتها و تأثیر گذاران دیگر ، تأثیر خود را گسترش دهید.
فصل 7: اندازه گیری ، اولویت بندی و اجرای سئو
خود را برای موفقیت تنظیم کنید.
بخش اساسی هر استراتژی جستجوگرها دانستن اینکه چه چیزی کار می کند (و چه چیزی نیست) ، تنظیم رویکرد شما در مسیر حرکت است.
واژه نامه SEO
اصطلاحات و عبارات کلیدی را درک کنید.
یادگیری  سئو بعضی اوقات می تواند مانند یادگیری یک زبان دیگر ، با تمام اصطلاحات  اصطلاحات و اصطلاحات صنفی که انتظار دارید بدانید احساس کنید. این واژگان  فصل به فصل به شما کمک می کند تا کلمات جدید را به دست بیاورید.
چه مقدار از این راهنما برای مطالعه نیاز دارم؟
اگر  در مورد بهبود ترافیک جستجو جدی هستید و با سؤال ناآشنا نیستید ، توصیه می  کنیم راهنمای مبتدی برای سئو را از جلو به عقب بخوانید. ما سعی کرده ایم  تا حد امکان آن را بطور دقیق و آسان درک کنیم و یادگیری اصول سئو اولین قدم  اساسی برای رسیدن به اهداف کسب و کار آنلاین شما است.
با سرعتی که  مناسب شماست ، بروید و حتماً به دهها منبعی که در طول فصل به آنها پیوند می  دهیم توجه کنید - آنها نیز شایسته توجه شما هستند.
هنوز هیجان زده شده اید؟ شما باید باشید! بازاریابی موتورهای جستجو یک زمینه جذاب است و می تواند بسیار سرگرم کننده باشد!

منبع: moz

چطور رشد پایداری با مشتریانمان داشته باشیم؟


 

SEO درمورد چگونگی واکنش رباتها و کاربران به یک تجربه آنلاین است. به  عنوان متخصصان جستجو ، ما نیاز داریم تا بین تجربیات آنلاین ، ربات های  موتور جستجو و کاربران شکاف ایجاد کنیم. ما باید بدانیم که کجا خود (یا تیم  های خود) را درج کنیم تا بهترین تجربه را هم برای کاربران و هم برای ربات  ها فراهم کنیم. به عبارت دیگر ، ما در جستجوی تجربیاتی هستیم که با انسان  طنین انداز می شوند و برای ربات موتورهای موتور منطقی هستند.

این مقاله به دنبال پاسخ به سؤالات زیر است:

    چگونه رشد پایدار را برای مشتریان خود هدایت می کنیم؟
    بلوک های ساختاری یک استراتژی جستجوی ارگانیک چیست؟

سایبورگ سئو چیست؟

سایبورگ (یا ارگانیسم سایبرنتیک) به عنوان "موجود با ارگانیک و هم با" تعریف می شود
قطعات بدن بیومکاترونیکی ، که تواناییهای جسمی آنها بیش از حد طبیعی انسان توسط عناصر مکانیکی گسترش می یابد. "

با  استفاده از توانایی ارتباط بین انسان ها ، ربات های جستجو و تجربیات سایت  ما ، SEO cyborg یک سئو (یا تیم) است که قادر به کار یکپارچه بین هر دو  ابتکار فنی و محتوا (مهارت های آن فراتر از محدودیت های عادی انسانی است)  برای پشتیبانی از عملکرد عملکرد جستجوی ارگانیک. سایبرگ SEO قادر است  استراتژیک را مشخص کند که در کجا می تواند تلاشهای جستجوی ارگانیک را برای  به حداکثر رساندن عملکرد انجام دهد.

خب چطور اینکار رو انجام بدیم؟
مدل سئو

مانند  بسیاری از سه گانه های کلاسیک (فکر کنید: رنگ های اولیه ، سه تفنگدار ،  کودک Destiny [البته نسخه معمولی]) مدل سنتی سئو ، معروف به روش رتبه بندی  خزیدن ، سئو را در سه مرحله مشخص قرار می دهد. در عین حال ، در عین حال ،  این مدل نتوانسته وسعت کارهایی را که ما از SEO انتظار داریم به طور روزانه  انجام دهد ، به دست آورد و نداشتن یک مدل عملکردی می تواند محدود کننده  باشد. ما باید این مدل را بدون اختراع دوباره چرخ ، گسترش دهیم.
شاید تعجب کنید ، چرا ما به اینها احتیاج داریم ؟:

    رندر: شیوع جاوا اسکریپت ، CSS ، تصاویر و شخصی سازی افزایش یافته است.
     سیگنالینگ: برچسب های HTML  ، کدهای وضعیت و حتی سیگنال های GSC شاخص های  قدرتمندی هستند که به موتورهای جستجو می گویند چگونه صفحه را پردازش و درک  کنند ، هدف آن را تعیین کنند و در نهایت آن را رتبه بندی کنند. در مدل قبلی  ، به نظر نمی رسید که این عناصر قدرتمند واقعاً جایگاهی داشته باشند.
     اتصال: افراد یک مؤلفه مهم جستجو هستند. هدف نهایی موتورهای جستجو شناسایی  و رتبه بندی مطالبی است که با مردم طنین انداز است. در مدل قبلی ، "درجه"  نسبت به کاربر نهایی احساس سرما ، سلسله مراتبی و بی تفاوت داشت.

همه اینها ما را به این سؤال سوق می دهد: چگونه در هر مرحله از این مدل موفقیت پیدا می کنیم؟

توجه:  هنگام استفاده از این قطعه ، من توصیه می کنم از جلو جلو بروید و از آن  بخش های مدل پیشرفته که بیشترین کاربرد را در برنامه جستجوی فعلی کسب و کار  شما دارند استفاده کنید.

منبع: moz.com

                   

                   

سئو چیست؟

 سئو فارسی شده واژه SEO و مخفف واژه Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی سایت برای موتور‌های جستجو می‌باشد.
سئو  انواع مختلفی دارد سئو تصاویر، سئو ویدئو، سئو اخبار و لوکال سئو و تمامی  آنها شامل فاکتور‌های رتبه بندی زیادی می‌شوند که به صورت بلک باکس تنها در  اختیار گوگل قرار دارد.
سئو  ممکن است انواع مختلف جستجو را دربر گیرد، از جمله جستجوی تصویر، جستجو در  ویدیو، جستجوی دانشگاهی، جستجو در اخبار و جستجو در نقشه. «سئو» یک سایت  شامل فاکتورهای زیادی می‌شود که توسط موتورهای جستجو بررسی و بازبینی  می‌شود.
از دید بازاریابی اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ Digital  Marketing) سئو به چگونگی کارکرد موتور‌های جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو  گفته می‌شود موتور جستجو Google بیشترین مخاطب را در ایران ما دارد.
سئو و بهینه سازی شامل توسعه و ویرایش محتوا بوده و شامل سه بخش اصلی با عنوان‌های زیر می‌شود:
•    سئو داخلی (On-page SEO)
•    سئو خارجی (Off-page SEO)
•    سئو تکنیکال (Technical SEO)
ارتباط  میان کلمات کلیدی (Keywords) و حذف منابع مرتبط با کراول شدن سایت توسط  خزنده‌های گوگل، تعداد بک لینک‌های ورودی و خروجی از مهم ترین تکنیک‌های  سئو محسوب می‌شوند.
در نتیجه در خلاصه‌ ترین تعریف سئو سایت را می‌توان به معنای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو دانست.
روش‌های سئو
سئو (SEO) روش‌های بسیاری دارد بیش از ۲۰۰ فاکتور رتبه بندی برای لیست شدن نتایج جستجو موجود است.
ایندکس صفحات
موتور‌های  جستجوی اصلی نظیر Google Bing Yahoo Baidu  duckduckgo برای پیدا کردن  صفحات به واسطه دنبال کردن بک لینک‌ها عمل می‌کنند به قرار گیری صفحه در  فهرست موتور جستجو ایندکس گفته می‌شود. البته ثبت سایت در گوگل از طریق سرچ  کنسول (Google Search Console) نیز انجام می‌شود.
جلوگیری از ایندکس
برای جلوگیری از خزش توسط موتور جستجو چند روش وجود دارد ۱- استفاده از متا تگ نو ایندکس (Noindex Meta Tag).
۲- بلاک کردن سایت توسط فایل Robots.txt
افزایش برتری در موتور جستجو
به  پروسه افزایش برتری در موتور جستجو سئو گفته می‌شود. از شاخص ترین روش‌های  سئو می‌توان به کاهش سرعت لود سایت، ساخت بک لینک کدنویسی سایت با  استاندارد‌های W3.
روش‌های سئو را می‌توان به صورت کلی به سه بخش تقسیم کرد:
سئو کلاه سفید، سئو کلاه خاکستری، سئو کلاه سیاه – White Hat SEO – Gray Hat SEO, Blcak Hat SEO
اطلاعات در بیشتر در مورد سئو را در سئو فاکس و سئو (SEO) ویکی پدیا بخوانید.
قوانین سئو گوگل
رعایت دستورالعمل‌های سئو از نظر گوگل از  اهمیت بسیاری برخوردار است اگر از سئو کلاه سفید استفاده کنید هرگز دچار  پنالتی نمی شوید اما در عوض ممکن است در صفحات پنجم و ششم نتایج جستجو  (SERP) گیر کنید.
منبع: سئو چیست (Search Engine Land)