SEO درمورد چگونگی واکنش رباتها و کاربران به یک تجربه آنلاین است. به  عنوان متخصصان جستجو ، ما نیاز داریم تا بین تجربیات آنلاین ، ربات های  موتور جستجو و کاربران شکاف ایجاد کنیم. ما باید بدانیم که کجا خود (یا تیم  های خود) را درج کنیم تا بهترین تجربه را هم برای کاربران و هم برای ربات  ها فراهم کنیم. به عبارت دیگر ، ما در جستجوی تجربیاتی هستیم که با انسان  طنین انداز می شوند و برای ربات موتورهای موتور منطقی هستند.

این مقاله به دنبال پاسخ به سؤالات زیر است:

    چگونه رشد پایدار را برای مشتریان خود هدایت می کنیم؟
    بلوک های ساختاری یک استراتژی جستجوی ارگانیک چیست؟

سایبورگ سئو چیست؟

سایبورگ (یا ارگانیسم سایبرنتیک) به عنوان "موجود با ارگانیک و هم با" تعریف می شود
قطعات بدن بیومکاترونیکی ، که تواناییهای جسمی آنها بیش از حد طبیعی انسان توسط عناصر مکانیکی گسترش می یابد. "

با  استفاده از توانایی ارتباط بین انسان ها ، ربات های جستجو و تجربیات سایت  ما ، SEO cyborg یک سئو (یا تیم) است که قادر به کار یکپارچه بین هر دو  ابتکار فنی و محتوا (مهارت های آن فراتر از محدودیت های عادی انسانی است)  برای پشتیبانی از عملکرد عملکرد جستجوی ارگانیک. سایبرگ SEO قادر است  استراتژیک را مشخص کند که در کجا می تواند تلاشهای جستجوی ارگانیک را برای  به حداکثر رساندن عملکرد انجام دهد.

خب چطور اینکار رو انجام بدیم؟
مدل سئو

مانند  بسیاری از سه گانه های کلاسیک (فکر کنید: رنگ های اولیه ، سه تفنگدار ،  کودک Destiny [البته نسخه معمولی]) مدل سنتی سئو ، معروف به روش رتبه بندی  خزیدن ، سئو را در سه مرحله مشخص قرار می دهد. در عین حال ، در عین حال ،  این مدل نتوانسته وسعت کارهایی را که ما از SEO انتظار داریم به طور روزانه  انجام دهد ، به دست آورد و نداشتن یک مدل عملکردی می تواند محدود کننده  باشد. ما باید این مدل را بدون اختراع دوباره چرخ ، گسترش دهیم.
شاید تعجب کنید ، چرا ما به اینها احتیاج داریم ؟:

    رندر: شیوع جاوا اسکریپت ، CSS ، تصاویر و شخصی سازی افزایش یافته است.
     سیگنالینگ: برچسب های HTML  ، کدهای وضعیت و حتی سیگنال های GSC شاخص های  قدرتمندی هستند که به موتورهای جستجو می گویند چگونه صفحه را پردازش و درک  کنند ، هدف آن را تعیین کنند و در نهایت آن را رتبه بندی کنند. در مدل قبلی  ، به نظر نمی رسید که این عناصر قدرتمند واقعاً جایگاهی داشته باشند.
     اتصال: افراد یک مؤلفه مهم جستجو هستند. هدف نهایی موتورهای جستجو شناسایی  و رتبه بندی مطالبی است که با مردم طنین انداز است. در مدل قبلی ، "درجه"  نسبت به کاربر نهایی احساس سرما ، سلسله مراتبی و بی تفاوت داشت.

همه اینها ما را به این سؤال سوق می دهد: چگونه در هر مرحله از این مدل موفقیت پیدا می کنیم؟

توجه:  هنگام استفاده از این قطعه ، من توصیه می کنم از جلو جلو بروید و از آن  بخش های مدل پیشرفته که بیشترین کاربرد را در برنامه جستجوی فعلی کسب و کار  شما دارند استفاده کنید.

منبع: moz.com